Monday, January 25, 2010

perbezaan antara awek cun dengan awek biase..

Hehe...nie nak cite ckit perbezaan awek cun dgan awek bias eek..biase nie maksud die mcm kurang cun ckit ar...hehe..tp xpe..asal kan bg kite itu lah segala-galanya ok lah...before that, sorry kalu ade yang terase ke ape...nie saye yang analisis sendiri...bukan cari dlam internet ke ape...haha..nie berdasarkan pengalaman saye sendiri....xtau ia btuk ke salah...ckap orng2 zaman dlu, pengalaman itu mendewasakan kite...btol x???

Hah..nie die sedikit sebanyak perbezaan die....hah!!!bgi yang ade awek 2..renung2 kan lah..

hehehe..nie saje je..buat satapan anda.....



Awek cun

Awek biasa@kurang cun lah

1

kite tgok dari segi sikap dlu ek..hahaha

Biase la sikap aku..mesti lah poyo!!!kate cun..

Mesti lah..Steady la ckit...awek cun macam aku mesti la kene poyo!!!!..tambah gedik2 yang saye ade ckit nie...bleh la nak cari balak senang ckit...bile2 mase je die bleh tinggal balak dulu

Sikap saye nie kurang mencapak ckit..biase la..muke xcantik maner..kalu saye poyo nanti ape kate orang lak...la..bla la minah nie..dah la xcun..nak jual mahal nak poyo la....

2

hah..yang nie pasal peminat..

Hah...xtakot ke awek kene rampas dek orang!!

Awek cun...mesti lah ramai peminat..kat U nie bersepah laki minat...kpade balak die..sorry kalu bnyak persaingan!!!hahaha

Awek nie..kurang arc kit peminat...maklum lah..

Hehe..hah..ini dapat kurangkan persaingan..haha..untung ckit..

Dah sah2 dapat kawin dgan die...

3

Pasal jenis memelih lelaki or

BF.....

Haha..aku cun mesti lah alu pilih yang hansem beb..!!!bkan hansem saje..yang famous2!!!..hah..cuba anda tngok status kehanseman anda!!!

Ala..aku pilih biase2 je..

Asal kan aku bahagia dgan die dah ar..pasal muke 2 xhansem xpe...aku xkisah..

4

Mestilah jage standard..nak balak yang kaye..

Padahal die bkan kaye pun!!!

Aku cun mesti lah aku pilih yang kaye..aku xnak balak naik moto nie...kalu naik maoto pun..nak yang naik FZ...haha...Adakah anda kaya??

Haha..aku xkisah lah balak naik ape pun...naik moto kriss pun kire ok lah...

Aku nak kat die..bakan harta die...hah..yang nie xkaye xpe


5

Ble BF merajuk ape die buat???nak tngok....

Cis!!!marajuk plak...lantak ar..aku cari yang lain...aku cun...xkisah ar...

Nie balasan die kat kite??

Ala...bf aku marajuk nie..mesti kene pujuk...kang die cari yang lain..melepas aku...hehe...






No comments:

Post a Comment

Followers